ZIG_1120

סלסה וזוגיות, איך זה הולך?

זה התחיל כשהייתי בצבא, הייתי כבר רקדנית "ותיקה" 4 שנים רוקדת, מתוכן שנה מדריכה צעירה עם מלא אנרגיות. הוא היה רקדן קבוע בימי שני , מהטובים שמגיעים בערבי שני.

זה התחיל כשהייתי בצבא, הייתי כבר רקדנית "ותיקה" 4 שנים רוקדת, מתוכן שנה מדריכה צעירה עם מלא אנרגיות. הוא היה רקדן קבוע בימי שני , מהטובים שמגיעים בערבי שני. היה לנו שיר קבוע שהיינו רוקדים, ותמיד ברואדה הוא היה איכשהו זה שצריך להביא לי את הנשיקה מפסטיבל Bueno malo

החיזור היה בדיוק כמו של פעם, טוב זה היה די פעם… בכל זאת עברו 15 שנה!, היום 15 שנה אחרי נשואים עם שני ילדים עדיין חיים את רחבת הריקודים. איך? הבנו שהסלסה היא חלק בלתי נפרד מאיתנו.

הבנו שאנחנו לא יכולים פשוט להפסיק אז המשכנו… המשכנו להדריך ללמד ולהופיע. יצרנו עוד פלטפורמות ועוד להקות, הכשרנו מאות רקדנים בארץ והגשמנו חלומות לאינספור רקדנים שרצו לחוות את הבמה.

במקביל הגשמנו חלום נוסף ובנינו בית לכל אותם רקדנים, ולא רק להם. לראשונה אפשרנו לעוד אנשים להיכנס למקום הקסום הזה שנקרא עולם הריקוד הלטיני.

סטודיו FIRE DANCERS שמשלב בית ספר לריקוד לטיני וסטודיו שמחזק ומעצב את הגוף! מענה לכל מה שצריך כדי לרקוד!

אבל הכי חשוב, פתחנו את האופציות ללמוד מאיתנו איך רוקדים סלסה בצ'אטה ורגאטון מהצעד הראשון! כן כן.

מה שעומד מאחורי המהלך הזה הוא קודם כל "להעביר את זה הלאה"

מה הסלסה עשתה לזוגיות שלנו?

בואו נתחיל מזה שבזכות הסלסה יש לנו זוגיות! הרי בלי הריקוד הנפלא הזה הוא לא היה מתחיל איתי במסווה של רוקד איתי (הוא בטוח יגיד ההיפך).

אבל המבחן האמיתי קורה הרבה אחרי. זה קורה כשיש כבר ילדים ושגרה ועבודה איך אז הסלסה מקבלת משנה חשיבות.

למזלנו המשכנו לרקוד גם במסגרת הלהקות ביחד, אבל דייט לרקוד סלסה היה לנו מאוד חשוב. האווירה השחרור ובעיקר ה-לרקוד. אם זה אחת עם השני או אפילו עם חברים העיקר לצאת לרקוד סלסה.

הרי כל כך קל ליפול לשגרה הקשוחה שמאלצת אותנו "לצאת" לדייט לשרוף 300 שח בסרט ומסעדה ולחזור גמורים. בסלסה התחושה היא אחרת לגמרי. אתה יוצא ורוקד ושומע מוסיקה ורואה אנשים שמחים שכייף להם שפשוט מחייכים ורוקדים, לפעמים גם שותים משהו קליל (אצלנו סלסה ואלכוהול פחות הולכים ביחד…) ובסוף אפילו מקנחים במסעדה… שהצדיקה את עצמה אחרי ערב מלא בריקודים.

מעבר לזה יש משהו בחיבור של זוג שרוקד ביחד. ספציפית אצלנו אפשר להרגיש את החיבור הזה מהשנייה הראשונה. זה הרבה מעבר לריקוד, ואני לא חושבת שיש מילים שיכולות להסביר מה זה אומר. תנועתיות שהיא ייחודית לריקוד שלנו, אינטימיות שיכולה להיות רק אצלנו.

אז מה השורה התחתונה? אם אתם זוג לא משנה באיזה שלב של הזוגיות אתם, תעשו לעצמכם ולזוגיות שלכם טובה ותלכו לרקוד. ריקוד זוגי שידרוש מוביל ומובלת (אך ורק בריקוד) סלסה או בצ'אטה. תארגנו לעצמכם דייט שכולל ריקוד ואיזה דרינק לפני או אחרי זה כבר לא משנה, אתם תחזרו שיכורים, ולא מיין.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
שלח שאלה
1
היי,
אני יכולה לעזור לך?